Flogs zet het competitieschema in jouw agenda

• dinsdag, 24 aug 2010
  • Leestijd: 1 minuut

Voor al onze fans is het nu nog makkelijker gemaakt om onze club te volgen. Via het rode F. logo van Flogs kun je in een aantal stappen het hele wedstrijdschema in je eigen agenda zetten zodat je altijd op de hoogte bent, ook als er wat veranderd. De techniek die Flogs heeft ontwikkeld zorgt ervoor dat je altijd op de hoogte wordt gehouden als er iets veranderd. De wedstrijden worden voortdurend bijgewerkt, dus ook veranderingen van tijd komen goed door. Allemaal in jouw agenda.

Wat het kost? Helemaal niets, deze dienst is gratis. Het enige wat je moet doen is het enige wat je hoeft te doen is op de rode F. klikken en de stappen volgen, maar daarna heb je dan ook de keuze uit duizenden andere kalenders die op de site van Flogs staan. Waaronder die van je favoriete [club] natuurlijk!

Probeer het nu en zie hoe gemakkelijk het is! Altijd op de hoogte zijn wanneer je club speelt? Flogs is de oplossing, klik hier.