Fraaie upgrade van kleedkamer en dug-outs

• vrijdag, 04 aug 2023
  • Leestijd: 1 minuut

Tijdens het zomerreces van de selectie van FC Volendam heeft de club achter de schermen niet stilgezeten. Het Kras Stadion onderging op diverse gebieden een grondige professionalisering. Dat heeft geresulteerd in een prachtige upgrade van de kleedkamer van de selectie en fraaie nieuwe dug-outs, waarvan de oude sneuvelden door de storm van een tijd geleden.

Het resultaat zou nooit tot stand zijn gekomen zonder de hulp van diverse (Volendamse) bedrijven, die de afgelopen weken hard hebben gewerkt om vóór de start van het Eredivisieseizoen de werkzaamheden gereed te krijgen. FC Volendam is alle partijen dankbaar die hebben bijgedragen aan het mooie resultaat. Het gaat om: VAB Afbouwgroep, Zwarthoed Kirry, W&H Sports, Bevela, Lou Buijs bv, Zwarthoed Schilders, BouwPartner Nieuw Leven, Mick Kraanverhuur, VDK Installatiegroep, ETB Cas Sombroek, Smit Elektrotechniek, Bouwdam én alle verbouwtoppers.

Ook de gangen van het Kras Stadion hebben een facelift gehad. Zodra deze werkzaamheden zijn afgerond presenteert FC Volendam beelden hiervan.