Frank Wielaard te gast bij LOVE Sport Extra

• maandag, 10 okt 2011

Woensdag 12 oktober om 18.00uur is NOS voetbalverslaggever Frank Wielaard te gast in L.O.V.E. Sport “Extra”

Frank Wielaard (40) is sinds de jaren ’90 actief als voetbal commentator. Eerst als medewerker bij omroep Zwolle, en daarna in vaste dienst bij omroep Overijssel.
Daarna freelancer bij de NOS en ook nog bij omroep Flevoland en omroep Gelderland. Nu is Wielaard sport/voetbal commentator en dat doet hij als zzp’er, maar bij de NOS, waar hij 15 jaar voor werkt, doet hij veel voetbal verslagen bij langs de lijn, maar Wielaard doet ook veel Europees wedstrijden voor nieuwsuur en in de sportjournaals.Daarnaast is hij ook veel te horen bij Eurosport 1 en 2 als voetbal en basketbal commentator, wat zijn 2e passie is. oor zijn werk volgde Frank Wielaard voetbal clubs als FC Zwolle, GA Eagles, FC Twente, NEC en Vitesse.
Kortom, een veelzijdig man als het gaat om voetbal journalistiek!!

Om 18.30uur bellen met…Ton Ojers

Presentatie: Jack Mühren en Bert van der Poppe