Frook's Kidskermis is weer terug

• woensdag, 17 aug 2022
  • Leestijd: 1 minuut

Frook's Kidskermis is terug van weggeweest. Woensdag 31 augustus zal dit plaatsvinden in de Jozef. Kaartjes zijn verkrijgbaar bij de administratie in het Kras Stadion of bij Cas Sombroek.

Tijdens de Kidskermis komen er allerlei kermisartiesten optreden. Zij zorgen voor een gezellige middag. De presentatie ligt dit jaar in handen van Monique Smit en meester John. De Jozef is geopend vanaf 17:10 uur en het programma start om 17:30 uur. Het feest duurt tot 18:30 uur.

Kaarten

Kinderen die lid zijn van de kidsclub kunnen hun gratis kaartje ophalen bij de administratie in het Kras Stadion. Niet-leden kunnen voor €5,- per persoon een kaartje kopen bij de administratie in het Kras Stadion of bij Jan Cas Sombroek. Let op: VOL = VOL.

We gaan er weer een feest van maken. Jij bent er toch ook bij? Om alvast in de stemming te komen of om overtuigd te raken, kun je hieronder zien hoe het feest in voorgaande jaren werd gevierd.