Gemiste kans ! Video: alle doelpunten

• maandag, 21 dec 2009

Er zijn van die jaren die je snel wil vergeten. Zoals 2009, met prachtig voetbal, toch uit de eredivisie gebonjourd en vervolgens in het rechterrijtje van de Jupiler League. Kortom, het was niet altijd fijn om een FC-supporter te zijn.
Hopelijk is er in 2010 eindelijk licht aan het einde van de tunnel. We zijn er hard aan toe. Daarom was de 5-0 tegen Haarlem een ongelooflijk fijne opwarmer voor de derby tegen Telstar.

Het is ongelooflijk maar waar, als we die hadden gewonnen waren we zomaar koploper in de derde periode. Met dank aan FC Zwolle, die vrijdagavond De Graafschap een loer draaide. Maar de KNVB besliste de laatste wedstrijddag anders. Ondanks alle inspannigen op een goed bespeelbaar veld, werden alle wedstrijden uit de competitie gehaald. De zaterdag training gaf aan, dat het kunstgras zeer goed bespeelbaar was. De trainers waren tevreden over het veld. Ook de scheidsrechter kon niets anders doen dan het veld goedkeuren. Vijf minuten later werd er in Zeist onze kans op een zalig kerstfeerst ontnomen. Maar terecht was het enigzins wel, de veiligheid voor de supporters gaat natuurlijk altijd voor.

Tegen Telstar had het doelgemiddelde verder kunnen worden opgepoetst. Nu gaat FC Volendam met -1 de winterstop in. Graag willen wij u onze fraaie doelpunten van dit seizoen u voor de kerst nog even laten zien, want ze waren om te smullen.