Gerrie Vlak woensdagavond te gast in L.O.V.E. Sport Extra

• maandag, 21 feb 2011
  • Leestijd: 1 minuut

Gerrie Vlak is woensdagavond 23 februari om 18.00 uur de hoofdgast in L.O.V.E. Sport Extra.

De inmiddels 70-jarige Gerrie Vlak voetbalde van 1958 tot 1974 bij het eerste, tweede en derde elftal van FC Volendam. Vlak maakte zijn droomdebuut in het seizoen 1958-’59 in een thuiswedstrijd tegen NAC en scoorde als spits het enige doelpunt in die wedstrijd. Vlak had de pech dat er nog een hele goede spits bij FC Volendam rondliep en dat was niemand minder dan de legendarische Dik Tol (De Knoest). Daardoor kwam hij weinig aan voetballen toe in het 1e elftal. Tegenwoordig traint Vlak al weer 15 jaar de jongste jeugd van de R.K.A.V. Zijn drie kleinzoons spelen allen in de jeugdopleiding van FC Volendam.

Om 18.30 uur ‘bellen met...Gert Kruys’. Voor vragen aan FC Volendam trainer Gert Kruys kunt u surfen naar de website www.fanatix.nl en uw vraag per email stellen. Presentatie: Jack Mühren & Bert van der Poppe.