Gert Kruys neemt afscheid van Dordrecht (video's)

• zondag, 25 apr 2010

Een bijzondere vermelding is wel de laatste wedstrijd als coach van FC Dordrecht. Juist tegen FC Volendam, zijn nieuwe club, nam hij afscheid van publiek en collega's. Het was een warm afscheid, waar de hele wedstrijd de fanatieke aanhang zijn naam scandeerde. Gertje bedankt... Gert Kruys is een Dordtenaar en nog veel meer liederen.

Na de bekendmaking van Gert als nieuwe coach, kreeg ons webteam complimenten bij o.a. De Graafschap, Den Bosch en Cambuur voor onze nieuwe trainer. En ook bij FC Dordrecht was de trainer een geliefd persoon bij iedereen binnen en buiten de club. Afgelopen perdiode was er voor onze nieuwe coach interesse van o.a. Den Bosch, FC Utrecht en FC Zwolle. We zijn dan ook verheugd dat hij komend seizoen de nieuwe trainer is. Als afsluiting is er geen betere motivatie, door zo'n warm gevoel, dat hij bij zijn oude clubs heeft achtergelaten, om weer met frisse moed naar het nieuwe seizoen uit te zien. Het webteam dat voor u het hele seizoen de website heeft bijgewerkt bij uitwedstrijden, wenst u dan ook graag een mooi WK en een prettige vakantie. In juli staan wij weer klaar voor de supporter en sponsoren van FC Volendam met flitsende verslagen en rapportages Wij weten zeker dat komend seizoen er weer iets staat te gebeuren.

Van het afscheid hebben we een videorepporage gemaakt om u vast te laten kennismaken met onze nieuwe trainer. Daarnaast een opmerkelijke video van de ontmoeting tussen Jan Smit en Gert Kruys die we u niet graag willen onthouden.

Webteam bij de uitwedstrijden:
Rob Lezer (manusje van alles), Rob Beense (fotograaf), Ria Kramer (verzorger) en Cor Tol (verslag redacteur).

{foto1}
{foto2}