Gert Kruys woensdag a.s. in LOVE Sport Extra

• vrijdag, 06 jan 2012
  • Leestijd: 1 minuut

FC Volendam trainer Gert Kruys schuift a.s. woensdag 11 januari om 18:00 uur aan tafel in de L.O.V.E. studio om daar het afgelopen jaar te evalueren en de toekomst van FC Volendam, en ook van de trainer zelf, door te nemen. Kruys begon in het seizoen 2009-2010 aan de klus om FC Volendam weer mee te laten doen in de top van de Jupiler League, en pakte in zijn eerste seizoen als coach een periodetitel zodat FC Volendam mee kon doen aan de play-offs. Helaas voor Volendam stuitte de club uit het vissersdorp op VVV uit Venlo. In het huidige seizoen doet de club van voorzitter Henk Kras mee om de bovenste plaatsen, en start de tweede helft van het seizoen 2011-2012 a.s. vrijdag tegen de Go Ahead Eagles uit Deventer.

Om 18.30uur bellen met…TON OJERS!!!

Presentatie: Jack Mühren en Bert van der Poppe

www.rtvlove.nl