Gewijzigde tijd: faninformatie voor PSV-uit op zaterdag 30 september

• donderdag, 28 sep 2023

FC Volendam speelt zaterdag 30 september om 18:45 uur een uitduel tegen PSV. De kaartverkoop voor dit Eredivisieduel is gestart. Supporters hebben de mogelijkheid om met de georganiseerde supportersbus of de auto af te reizen naar Eindhoven. Kaarten zijn exclusief verkrijgbaar via de online ticketshop van FC Volendam. Om deze uitwedstrijd te bezoeken dien je in bezit te zijn van een geldige uitkaart. De kaartverkoop loopt tot maandag 25 september 23:59 uur.

Voor de voorrangsgroep is de kaartverkoop beschikbaar vanaf dinsdag 12 september. Overige supporters kunnen vanaf donderdag 14 september 12:00 uur een kaart kopen. Er zijn in totaal 400 kaarten beschikbaar voor het uitvak bij PSV. Het gaat om 275 buskaarten en 125 autokaarten.

Georganiseerde busreis

Kaarten voor de georganiseerde busreis zijn te koop in de online ticketshop van FC Volendam. Er zijn 275 buskaarten beschikbaar. De kosten voor de busreis én het wedstrijdticket zijn in totaal € 29,50. De bus vertrekt om 16:15 uur (Let op: dit is een gewijzigde tijd) vanaf het Tase-terrein richting het Philips Stadion. Het omwisselpunt is op het parkeerterrein bij het stadion van PSV.

Wedstrijdkaart: € 9,-
Buskosten: € 17,-
Beveiligingskosten: € 3,50

Auto

Autokaarten voor PSV-uit zijn te koop in de online ticketshop van FC Volendam. Er zijn 125 autokaarten beschikbaar. De prijs per autokaart is in totaal € 12,50. Let op: auto’s mogen niet aanwezig zijn bij het stadion vóór 17:45 uur. De auto kan geparkeerd worden in de parkeergarage langs het spoor.

Wedstrijdkaart: € 9,-
Beveiligingskosten: € 3,50

Bijzonderheden

• Het is verplicht om een ID-bewijs bij je te dragen en je uitkaart / seizoenkaart mee te nemen.
  • Het is voor meereizende supporters niet toegestaan om zich voor- en na de wedstrijd in de binnenstad van Eindhoven te bevinden.
  • In het bezoekersvak wordt alcohol geschonken.
  • In het bezoekersvak worden alleen betalingen met PIN geaccepteerd.
  • In het bezoekersvak zijn twee trommels en een megafoon toegestaan. Daarnaast zijn ook spandoeken toegestaan. Een megavlag is alleen toegestaan bij opkomst.