Gomes verlengt contract als sponsor jeugdvervoer FC Volendam

• vrijdag, 05 jan 2024

Gomes heeft het sponsorcontract verlengd. Het bedrijf is sponsor van het jeugdvervoer van FC Volendam. Voor het jeugdvervoer van FC Volendam stelt Gomes vier bedrijfswagens Mercedes-Benz Vito beschikbaar. Mede dankzij deze premium partner kan de club met busjes de jeugdspelers ophalen en thuisbrengen.

Gomes Noord-Holland is officieel Mercedes-Benz, smart en FUSO-dealer voor personenwagens, bedrijfswagens en trucks met een verzorgingsgebied van Texel tot en met Vianen en van Zandvoort tot en met Vinkeveen. Het bedrijf heeft totaaloplossingen voor zowel de particuliere als zakelijke klant. Met tien vestigingen is Gomes op veel verschillende locaties te vinden, zoals bijvoorbeeld in Hoorn en Purmerend. Sinds 2016 is het bedrijf sponsor van FC Volendam.

'Jeugd heeft de toekomst'

Marco Reijnders, directeur personen- en bedrijfswagens bij Gomes, is trots op de sponsoring van de FC Volendam-jeugd. "Wij verzorgen het jeugdvervoer voor FC Volendam met veel plezier. Zoals Gomes met passie voor mobiliteit totaaloplossingen biedt aan particuliere en zakelijke klanten, kan FC Volendam zo met passie de volle focus op de ontwikkeling van de jeugd op het voetbalveld leggen. Over het vervoer hoeven zij zich geen moment zorgen te maken. Vanuit Gomes Purmerend is de betrokkenheid bij FC Volendam hoog. Maarten den Hartog en Rob Evenboer zijn trouwe fans en wonen iedere thuiswedstrijd bij. Voor de FC Volendam-supporters zetten wij graag nog een stap extra."

Commercieel directeur Jan-Bas Veltman is eveneens blij met deze nieuwe deal. "We zijn blij om Gomes aan ons te binden. Samen zorgen we voor goed vervoer voor onze jeugdspelers, zodat zij daarin volledig ontzorgd worden en zich in alle rust kunnen focussen op hun ontwikkeling op het voetbalveld."

Tekst & foto's: FC Volendam