Gouden huwelijk Nico Konijn

• vrijdag, 12 sep 2014
  • Leestijd: 1 minuut

Iedereen in het mooie Lutjebroek kent Nico Konijn , vanwege zijn zuivelhandel, melkwinkel en rijdende winkel. Een paar jaar terug is hij gestopt, de 78 jarige Lutjebroeker, maar geboren in Zuid-Schermer.
Al 66 jaar bezoekt hij de thuiswedstrijden van FC Volendam, en verkocht jarenlang kaarten voor thuiswedstrijden van zijn FC. Zelfs uit Rotterdam, kwamen Feyenoord-supporters, bij hem in Lutjebroek kaarten kopen.
Door alle legitimatieplichten en clubkaarten is hij verplicht gestopt met de kaartverkoop.
De hoogste opbrengst voor een wedstrijd was in het gulden tijdperk, f 4000,-- gulden.

De mooiste periode voor Nico is geweest de jaren 80&90, toen Volendam 11 jaar onafgebroken in de eredivisie speelde. Namens FC Volendam werd de familie Konijn een mooi bloemboeket aangeboden en een shirt van de FC, met de handtekeningen van de spelers. Hier was hij zeer blij mee.

Namens de club wensen wij de familie Konijn nog veel mooie jaren toe, met veel gezondheid en voetbalgenot.

{foto1}