Gouden Kampioensschild voor Micky van de Ven als beste talent

• donderdag, 20 mei 2021

Hij was al in het bezit van het bronzen schild als Beste Talent van de periode in de Keuken Kampioen Divisie. Maar deze week is daar een gouden variant bijgekomen voor Micky van de Ven. De verdediger is door de trainers en aanvoerders van alle Keuken Kampioen Divisie-clubs verkozen tot Beste Talent van de competitie.

Ook Robert Mühren (Beste speler én Topscorer, Cambuur), Henk de Jong (Beste Trainer, Cambuur) en Jay Gorter (Beste Keeper, Go Ahead Eagles) vielen in de prijzen met een Gouden Kampioensschild. ESPN-presentactrice Fresia Cousiño Arias ging afgelopen week op pad met de Keuken Kampioen-foodtruck om de winnaars van de Gouden Schilden te verrassen en dat leverde bijzondere uitreikingen op.

Van de Ven werd verrast tijdens een trainingsdag. Terwijl hij elders in het stadion bezig werd gehouden met een 'schijninterview', vormden ploeggenoten een erehaag en zaten familieleden klaar de verdediger te ontvangen. Eenmaal op het veld liet Van de Ven de felicitaties over hem heen komen. Daarnaast werd hij toegesproken door zijn grote voorbeeld Matthijs de Ligt en columnist Frank Heinen.

Muurschildering voor Mühren

Volendammer Robert Mühren werd verrast met een muurschildering bij zijn amateurclub RKAV Volendam.