Groenhart nieuwe 'Vriend van Stichting Á“ok FC Volendam'

• dinsdag, 12 aug 2014
  • Leestijd: 1 minuut

Jan Groenhart is toegetreden tot De Vrienden van Stichting Óok  FC Volendam. Groenhart is een familiebedrijf dat in 1918 in Purmerend is opgericht, aan de Gedempte Singelgracht met een veelbelovend assortiment polderwagens, kippenhokken, aardappelkisten en andere in die tijd veel gevraagde artikelen. Begin jaren '80 (Groenhart was al lang een begrip in Purmerend , maar alleen bij particulieren) werden de eerste stappen richting 'de zakelijke markt' gezet. De 'plaatselijke' aannemers en andere aan de bouw verwante ondernemers reageerden zo enthousiast, dat Groenhart binnen de kortste keren uit z'n 'Westerstraat-jasje' groeide. Er werd een professioneel pand op de Nieuwe Gouw geopend, speciaal voor deze professionele klanten. Na vier jaar was dat 'op de groei' gekochte pand alweer vele malen te klein en werd een ruim vier keer groter pand neergezet op het industrieterrein De Baanstee en daar zitten zij nu nog. Het huidige Groenhart is uitgegroeid tot een onderneming die meer dan 25.000 artikelen voor de bouw levert aan meer dan 11.000 professionele afnemers en particulieren. Met vestigingen in Purmerend, Zwaag, Alkmaar, Wormerveer, Heerhugowaard, Schagen, Westzaan, Grootebroek en Heemskerk.

Kijk eens op www.groenhart.nl