Handjes in de lucht bij zeer geslaagde editie Frook's Kidskermis

• donderdag, 01 sep 2022

De kermis is weer in zijn gebruikelijke vorm terug in Volendam en dus ook Frook's Kidskermis. Voorafgaand aan de uitwedstrijd tegen PSV vond de Kidskermis weer in zijn gebruikelijke formaat plaats. Met optredens van onder andere Volledam gingen de handjes veelvoudig de lucht in en waren er slechts lachende gezichten te zien in het publiek. Alle foto's zijn te zien in het fotoverslag op deze pagina.

Frook's Kidskermis is één van de vele activiteiten die de kidsclub van FC Volendam jaarlijks organiseert. Wil jij samen met uw kind ook van dit soort fantastische evenementen bijwonen? Schrijf je bij de administratie van het Kras Stadion in voor de kidsclub van FC Volendam en blijf op de hoogte van toekomstige evenementen van de kidsclub van FC Volendam.

Wil je op de hoogte blijven van relevante acties en kidsclub nieuws? Meld je dan aan via deze link.