Henk Kras woensdag te gast bij LOVE Sport Extra

• maandag, 30 jan 2012

Woensdag 1 februari om 18.00uur is FC Volendam voorzitter Henk Kras te gast in L.O.V.E. Sport “Extra”

Henk Kras nam 13 jaar geleden het heft in handen om het toen bijna failliete FC Volendam over te nemen en leidde FC Volendam naar wat nu één van de gezondste betaald voetbal organisaties is in Nederland.
Kras is niet alleen voorzitter van “zijn” club, sponsor, en naamgever van het stadion, maar bovenal supporter, er is veel gerealiseerd onder zijn leiding de afgelopen 13 jaar o.a. de stabiele organisatie en het prachtige stadion, wat nog méér uitstraling heeft gekregen met het vol bouwen van de twee hoeken aan de hoofdtribune.
Voorzitter Henk Kras geeft in de L.O.V.E. radio studio op vele vragen antwoord, en vertelt wat er in 2012 op stapel staat wat betrekking heeft op FC Volendam!!!

Om 18.30uur bellen met…Ton Ojers

Presentatie: Jack Mühren en Bert van der Poppe