Henk Kras woensdagavond te gast in L.O.V.E. Sport Extra!

• dinsdag, 14 jun 2011
  • Leestijd: 1 minuut

Henk Kras is woensdagavond 15 juni om 18.00 uur de hoofdgast in L.O.V.E. Sport Extra! Kras nam 12 jaar geleden de leiding van het toen bijna failliete FC Volendam over en maakte van de club één van de gezondste betaald voetbalorganisaties van Nederland.

Kras is niet alleen voorzitter van ‘zijn’ club, sponsor en naamgever van het stadion, maar bovenal is hij supporter. Er is onder zijn leiding een de stabiele organisatie neergezet met een prachtig stadion, dat nog meer uitstraling gaat krijgen. Voorzitter Henk Kras gaat in het programma het afgelopen seizoen evalueren, vertellen wat er het komend seizoen op stapel staat als het gaat om het aantrekken van nieuwe spelers en hij praat over meer zaken die betrekking hebben op de toekomst van F C Volendam.

Om 18.30 uur ‘bellen met...Keje Molenaar’. Voor vragen kunt u surfen naar de website www.fanatix.nl en uw vraag per email stellen. Presentatie: Jack Mühren & Bert van der Poppe.