Henny Schilder te gast in LOVE Sport Extra

• woensdag, 13 jan 2016
  • Leestijd: 1 minuut

Woensdag 13 januari om 18.00 uur is FC Volendam-verdediger Henny Schilder te gast in L.O.V.E. Sport “Extra”

Henny Schilder(31) voetbalde in zijn jeugdjaren zoals elke Volendammer voor de RKAV in Volendam, maar werd al op jonge leeftijd overgeheveld naar grote broer FC Volendam. Schilder maakte zijn debuut in het eerste elftal op 8 september 2006, in de met 3-1 verloren uitwedstrijd tegen FC Eindhoven, waar hij in de 69e minuut moest invallen voor Rowin van Zaanen. Op 11 september 2015 speelde Henny zijn 300e wedstrijd namens FC Volendam. Die avond won FC Volendam met 3-0 tegen Jong PSV. Hij werd in het seizoen 2007-2008 kampioen van de eerste divisie. De geboren Volendammer is niet meer weg te denken uit het elftal van FC Volendam.

Om 18.30uur bellen met…Robert Molenaar

Presentatie: Jack Mühren en Bert van der Poppe
Techniek: Frans Winter

Mocht u de uitzending hebben gemist, is het mogelijk deze op Facebook (love sport extra) te beluisteren !!

www.rtvlove.nl
Ether: 106.6 FM