Hobie Verhulst speler van het jaar

• vrijdag, 19 mei 2017
  • Leestijd: 1 minuut

Hobie Verhulst is vrijdag voorafgaand aan de wedstrijd FC Volendam – NAC Breda (2-2) uitgeroepen tot FC Volendam speler van het seizoen 2016-2017. Vlak voor de aftrap nam voorzitter Henk Kras het woord en riep Verhulst bij zich. Uit handen van zijn vader Arno Verhulst ontving Verhulst de mooie woorden en bijbehorende prijzen.

{foto1}

Evenals voorgaande seizoen organiseerde FC Volendam ook dit jaar weer een Man of the Match verkiezing. De verkiezing wordt in samenwerking met Supportersvereniging Volendam georganiseerd. Elke thuiswedstrijd werd een man of the match gekozen door een comité bestaande uit oud-voetballers. De supporters konden na afloop van de wedstrijd via www.sv-volendam.nl stemmen op de in hun ogen 3 beste spelers aan Volendamzijde. Beide klassementen werden naast elkaar gelegd en gecombineerd tot één ranglijst, waaruit Verhulst tot winnaar kwam.