Imran Nazih met Marokko naar WK Onder 17

• woensdag, 01 nov 2023
  • Leestijd: 1 minuut

Imran Nazih komt de komende weken met Marokko uit op het Wereldkampioenschap voor de Onder 17. De middenvelder is geselecteerd voor het eindtoernooi, dat in Indonesië wordt gespeeld tussen 10 november en 2 december.

De eerste poulewedstrijd staat voor Nazih gepland op vrijdag 10 november, als Marokko het opneemt tegen Panama. Maandag 13 november wacht de confrontatie met Ecuardor. De poulefase wordt afgesloten op donderdag 16 november met een wedstrijd tegen gastland Indonesië. Mocht Nazih met Marokko de finale weten te halen, dan zal deze worden afgewerkt op zaterdag 2 december.

De laatste interlandperiode - in oktober - kwam Nazih twee keer in actie voor Marokko Onder 17. Hij wist toen ook te scoren in het met 3 - 2 gewonnen duel tegen Zuid-Korea.