In gesprek met de trainer

• maandag, 23 jan 2012
  • Leestijd: 1 minuut

Bent u ook geïnteresseerd in de sportieve prestaties van FC Volendam en de tactiek die hierachter zit? Dan bent u van harte welkom op de bijeenkomst ‘In gesprek met de trainer’ op maandag 13 februari, om 19.30 uur in het jongerenhome Aan de Dijk. U kunt niet alleen in gesprek met trainer Gert Kruys, maar ook met spelers en bestuursleden van FC Volendam.

Twee keer per jaar organiseert FC Volendam een avond waarop in een gesprek met supporters de prestaties en het sportieve beleid centraal staan. De technische staf, maar ook spelers en bestuursleden gaan dan open in op vragen en suggesties van hun trouwe aanhang. Iedereen is van harte welkom.
Op deze avond speelt Jong FC Volendam om 18.30 uur op het hoofdveld een spannende wedstrijd tegen Jong FC Dordrecht. Voorafgaand aan de bijeenkomst ‘In gesprek met de trainer’ kunt u genieten van de eerste helft.