‘In gesprek met de trainer’

• woensdag, 22 jun 2011
  • Leestijd: 1 minuut

Jonge supporters FC Volendam praten met technische staf en spelers

Op dinsdag 28 juni om 19.00 uur organiseert FC Volendam in het nieuwe clubhuis Aan de Dijk - onder de Jaap Jonktribune - een gezellige informatieavond voor jonge supporters.Voorzitter Henk Kras vertelt op deze avond over het spelersbeleid. Wanneer worden nieuwe spelers gecontracteerd? En wat zijn de mogelijkheden van de club? Vervolgens neemt trainer Gert Kruys ons mee naar het nieuwe seizoen. Wie zitten in de selectie en wat zijn de verwachtingen? Natuurlijk zijn er ook spelers van de selectie aanwezig om kennis te maken en om vragen te beantwoorden.

Daarnaast wil FC Volendam graag horen van de jongeren wat gedaan kan worden om het nog aantrekkelijker te maken voor jongeren om naar het stadion te komen. Alle goede ideeën zijn welkom!

Voor een gratis hapje en drankje wordt gezorgd.

Meer weten? Mail dan naar Richard de Weijze – richarddeweijze@gmail.com of wil.spanjer@fcvolendam.org tel. 06 2320 4240.