In Memoriam: Dick Kwakman (Bol)

• woensdag, 15 nov 2023

Deze week heeft FC Volendam kennis genomen van het overlijden van Dick Kwakman (Bol). Dick leefde voor het dorp Volendam en de plaatselijke FC, die hij met zijn bedrijf KIVO Plastic Verpakkingen als sponsor al tientallen jaren ondersteunt. Daarnaast maakte hij jarenlang onderdeel uit van de commissie financieel beheer bij FC Volendam. Dick is 83 jaar geworden.

Dick heeft altijd een groot (oranje) hart gehad voor allerlei maatschappelijke initiatieven in Volendam. Met Kivo was hij sponsor van tal van lokale sportverenigingen, maakte zich sterk voor de kerkelijke gemeenschap én was niet weg te denken als partner van FC Volendam. Er ging geen wedstrijd voorbij of Dick zat op de tribune. In de jaren negentig zette Dick meerdere jaren zijn expertise in voor FC Volendam als lid van de ‘commissie financieel beheer’. Zijn nalatenschap met Kivo zal nog in lengte van jaren nog verbonden zijn aan FC Volendam.

De club wenst echtgenote, kinderen, kleinkinderen en andere nabestaanden veel kracht toe in deze moeilijke tijd.