In memoriam: Gerrit van Dulmen

• donderdag, 24 dec 2020
  • Leestijd: 1 minuut

Op dinsdag 22 december is overleden Gerrit van Dulmen. Hij was 79 jaar. FC Volendam herinnert zich hem als lid van de Raad van Commissarissen. Hij had een enorm clubhart. In 1999 werd hem gevraagd zitting te nemen in de nieuwe Raad van Commissarissen. Het was een turbulente tijd. FC Volendam was gedegradeerd, financieel was het niet echt een glorietijd. Er was veel werk aan de winkel. Een nieuw bestuur moest de lijnen uitzetten. Veertien jaar lang heeft hij zich zeer zakelijk maar ook als beminnelijk mens ingezet voor de toekomst van de club, een basis waarop nog altijd met succes wordt voortgebouwd. In dankbaarheid denkt FC Volendam aan hem terug. Zijn familie wordt alle sterkte toegewenst.