In memoriam Jan Doets

• zondag, 29 dec 2013
  • Leestijd: 1 minuut

Afgelopen zaterdag is een van de trouwste supporters van FC Volendam overleden, Jan Doets (80). In vele jaren is hij in diverse functies aan Supportersvereniging Volendam verbonden geweest. Hij was een Volendamsupporter in hart en nieren. Zo woonde hij voor de Supportersvereniging jarenlang elk veiligheidsoverleg bij. In november 2004 werd hij voor al zijn werkzaamheden voor de Supportersvereniging tot erelid benoemd. Kenmerkend voor hem was dat hij zijn werkzaamheden altijd op een positieve en constructieve wijze deed, maar nooit op de voorgrond wilde staan. Tot op hoge leeftijd is Jan Doets bij Supportersvereniging Volendam betrokken gebleven, tot zijn krachten hem in de steek lieten. FC Volendam wenst de familie sterkte met het verwerken van dit verlies.