In memoriam: Jan Versteeg

• maandag, 08 jun 2020
  • Leestijd: 1 minuut

Op maandag 8 juni bereikte FC Volendam het trieste nieuws dat Jan Versteeg na een kort ziekbed is overleden. Jan is jarenlang als vrijwilliger betrokken geweest bij FC Volendam, vooral vanuit zijn rol als fysiotherapeut. Jan is 63 jaar geworden.

Jan was geliefd onder spelers, trainers en personeel bij FC Volendam. Zo was hij tot 2018 de fysiotherapeut van Jong FC Volendam. Ook zette hij zich een lange tijd in als verzorger voor de jeugdspelers in de opleiding. Vrijwel dagelijks was hij te vinden in de fysioruimte om spelers te behandelen. Afgelopen januari schoot hij de Onder 19 van FC Volendam nog te hulp als wedstrijdverzorger.

FC Volendam wenst de nabestaanden van Jan veel sterkte en kracht toe in deze zware tijd.