In memoriam Klaas Molenaar (suls)

• maandag, 09 mrt 2015
  • Leestijd: 1 minuut

Op zondag 8 maart is Klaas Molenaar (suls) overleden. De laatste jaren tobde hij in hoge mate met zijn gezondheid. Klaas Molenaar was liefst 25 jaar pr-man van de supportersvereniging. Een paar jaar geleden droeg hij die functie over aan Kees Mooyer. Hij bleef nog wel - zijn veel gelezen rubriek – ’Volendams Voetbal Varia’ verzorgen in het supportersblad Voetbal achter de Dijk. Daarin belichtte hij het wel en wee van het voetbal in zijn totaliteit in Volendam. Ondanks zijn zwakke gezondheid bleef Klaas Molenaar trouw de thuiswedstrijden van FC Volendam bezoeken. Hij had een warm hart voor FC Volendam en presenteerde de club altijd op een positieve manier naar buiten toe. Hij bereikte de leeftijd van 68 jaar.