Informatie kaartverkoop FC Volendam - Jong Ajax

• donderdag, 25 okt 2018

Jong Ajax-thuis; dat staat haast garant voor een aantrekkelijke wedstrijd. Net als de Volendammers spelen de Amsterdamse beloften met veel aanvallende intenties. Doelpunten kunnen haast niet uitblijven.
Aan Hans de Koning en zijn mannen de taak om er in elk geval één meer te scoren dan de buren uit de hoofdstad. Kom naar de derby en schreeuw 'Het Andere Oranje' naar de overwinning!

Kaartverkoop
Online kun je kaarten aanschaffen voor de volgende tribunes:

• Jaap Jonk-Tribune (lange zijde tegenover de hoofdtribune)
  • Jaap Bond-Tribune (korte zijde achter het doel)

Kaarten voor de Hoofdtribune zijn aan te vragen via de mail: kaartverkoop@fcvolendam.org
Vermeld hierbij uw naam en adresgegevens.

De kaarten worden vervolgens voor je klaargelegd en kun je afhalen op wedstrijddag vanaf 16:30 uur bij de administratie onder Dr. Duin-Tribune (hoofdtribune). Het stadion is geopend vanaf 18:30 uur.

️⚽ Scoor nu online je kaartje via: www.fcvolendamtickets.nl