Informatie kaartverkoop Jong Ajax - FC Volendam

• woensdag, 23 jan 2019
  • Leestijd: 1 minuut

Op maandag 28 januari om 20:00 uur speelt FC Volendam alweer de tweede uitwedstrijd van 2019 tegen Jong Ajax. De FC Volendam-supporters kunnen met eigen vervoer naar 'De Toekomst' afreizen.

Kaartverkoop
Kaartverkoop voor de FC Volendam-supporters vindt in Volendam plaats. De wedstrijdkaarten zijn vanaf nu te koop bij de administratie van het Kras Stadion.

Het stadion is geopend vanaf 19:00 uur. De kassa van het bezoekersvak is op wedstrijddag gesloten.

Prijzen toegangsbewijzen:
Voor alle kaarten geldt een toegangsprijs van € 5,- p.s. ID bij u dragen is verplicht en in het bezoekersvak wordt geen alcohol verstrekt.

Parkeren
Auto's dienen geparkeerd te worden op P-Borchland ter hoogte van de ingang van het bezoekersvak. De kosten hiervan bedragen € 3,-.

Bijzonderheden
Het complex 'De Toekomst' is rookvrij.