Update: Informatie kaartverkoop Jong AZ - FC Volendam

• vrijdag, 07 feb 2020

De uitwedstrijd tegen Jong AZ is een wedstrijd met vrij vervoer.

Informatie kaartverkoop
Kaarten zijn vanaf heden te koop bij de administratie van het Kras Stadion. Kaartverkoop vindt plaats in Volendam. Kaartverkoop op wedstrijddag is alleen mogelijk op vertoon van de AZ ClubCard. Bij aankoop van een omwisselbiljet ontvang je een routebeschrijving.

Prijzen:
Vrij vervoer: € 5,-
Evt. vrijwillige buscombi FCVD Busreizen / Supportersvereniging (met stewards): € 3,-.
Max. aantal beschikbare kaarten: 200

Wegens grote belangstelling is de verdeling van de kaarten als volgt:
• 63 autokaarten, verkrijgbaar via Administratie FC Volendam (reeds uitverkocht!)
• 137 buskaarten (27 voor Supportersvereniging, 110 voor FCVD Busreizen)

Parkeren:
FC Volendam supporters kunnen parkeren bij het bezoekersvak van het stadion. Er is plaats voor maximaal 20 auto's.

Bijzonderheden:
- ID bij je dragen is verplicht en er wordt géén bier geschonken in het bezoekersvak.
- Het AFAS Trainingscomplex is rookvrij. Buiten de ingang/poort kan er gerookt worden.

Update

In verband met de slechte weersverwachtingen van aanstaand weekeinde en de opvolgende maandag, is het dak van de uittribune op het AFAS Trainingscomplex preventief verwijderd. Supporters van FC Volendam staan dus op een onoverdekte tribune en worden geadviseerd hun kledingkeuze hier op aan te passen.