Informatie kaartverkoop Sparta Rotterdam - FC Volendam

• dinsdag, 22 okt 2019

De KNVB bekerwedstrijd Spart Rotterdam - FC Volendam betreft een wedstrijd met vrij vervoer.

Informatie kaartverkoop
Kaarten zijn te koop bij de administratie van het Kras Stadion.
Bij aankoop van de wedstrijdkaart ontvang je een parkeerkaart.

Prijzen:
Eigen vervoer: € 5,-

Parkeren:
FC Volendam supporters dienen hun voertuigen te parkeren op P5.

Bijzonderheden:
- ID bij je dragen is verplicht en er wordt in het bezoekersvak bier geschonken.
- Reizen per trein is niet toegestaan
- Het bezoeken van het centrum van Rotterdam is eveneens niet toegestaan

Supportersvereniging laat bus rijden

Woensdag 30 oktober speelt FC Volendam de bekerwedstrijd uit bij Sparta. De Supportersvereniging laat een bus rijden naar deze wedstrijd. Het wordt een latertje maar omdat de bus rond 19:00 uur zal vertrekken, zullen de files opgelost zijn.

Voorverkoop is a.s. maandag 21 oktober en dinsdag 22 oktober in de bestuurskamer van “De Thuishaven”, het home van de Supportersvereniging bij het voetbalstadion, tussen 19.00 tot 20.00 uur.

Kosten voor leden 15 euro, niet-leden 25 euro. Kom snel, het aantal kaarten is beperkt.

Klik hier voor meer informatie.

Ook FCVD Busreizen organiseert busreis naar Sparta

Op woensdag 30 oktober speelt onze FC tegen Sparta Rotterdam voor de KNVB beker. Het draait niet echt lekker de laatste tijd maar een beker avondje is altijd wel bijzonder.

Opgeven kan via: +31 6 53199480
Bus+stadionkaart: €22,50
Vertrek: 18:30 u vanaf het supportershome bij de hoofdingang

Klik hier voor meer informatie.