Informatie losse kaartverkoop aankomend seizoen

• woensdag, 15 jun 2022

Het conceptspeelschema van het aankomende Eredivisie-seizoen is uitgebracht en FC Volendam weet tegen welke club het speelt op welke datum. De kaartverkoop van alle thuiswedstrijden start zowel online als bij de administratie exact vier weken voor aanvang van de wedstrijd.

Het is niet mogelijk om vóór de start van de kaartverkoop tickets te reserveren. Deze verzoeken worden in alle gevallen niet gehonoreerd.

Uitwedstrijden

De kaartverkoop van uitwedstrijden vindt vanaf het aankomende seizoen volledig online plaats. In de komende weken wordt er meer informatie verschaft over de exacte invulling van de uitwedstrijden. Houd hiervoor onze kanalen in de gaten.

Verzeker je plek!

Er is nog een beperkt aantal seizoenkaarten beschikbaar voor het aankomende seizoen. Wees dus snel! Bekijk het aanbod op de online ticketshop en verzeker je plek voor alle thuiswedstrijden. Ben je al seizoenkaarthouder, maar heb je nog niet verlengd? Dan heb je tot en met 30 juni om je reservering te voltooien. Indien je dit niet voor 30 juni doet komt jouw stoel te vervallen.