Informatieavond voor hulp bij reserveren thuiswedstrijden

• maandag, 07 sep 2020
  • Leestijd: 1 minuut

Supporters met een seizoenkaart van FC Volendam kunnen via de bestellink van Ticketpoint kaarten reserveren voor thuiswedstrijden in coronatijd. Deze bestellink heeft iedereen afgelopen maandag per mail ontvangen.

Ondanks de service en het gemak dat FC Volendam probeert de bieden aan zijn fans, heeft een gedeelte van de seizoenkaarthouders behoefte aan hulp bij het reserveren. Om aan die wens te voldoen, organiseert de club op donderdag 10 september tussen 17.30 uur en 19.00 uur een informatieavond.

Personeel van FC Volendam geeft stap voor stap uitleg over het bestelproces. Op die manier krijgt iedereen de kennis mee om voor de komende thuiswedstrijd zelf te reserveren. Het is aan te raden om je eigen smartphone of iPad mee te nemen, zodat gelijk de juiste instellingen kunnen worden ingesteld.

Aanmelden

FC Volendam verneemt graag wie er behoefte heeft aan het bezoeken van de informatieavond. Meld je daarom aan via info@fcvolendam.org of bel naar 0299 – 80 99 00.