Inschrijving FC Volendam Voetbalquiz gestart!

• woensdag, 23 okt 2013

‘Test je voetbalkennis en neem het op tegen het bestuur, de technische staf en de afvaardiging van spelers!’

Teams van drie personen kunnen zich inschrijven voor de derde auditie van de FC Volendam Voetbalquiz. De quiz wordt op zondagmiddag 15 december om 14:30 in het Kras Stadion gehouden.

Na het succes van vorig jaar pakt de club het dit jaar nóg aantrekkelijker aan. Dit jaar doen het bestuur, de technische staf en de afvaardiging van de spelers mee met de quiz die uit drie rondes en een finaleronde bestaat. Van de drie rondes gaan er twee over FC Volendam en een over voetbal in het algemeen.
De toegang is gratis en er zijn weer mooie prijzen te winnen. Zo gaan de winnaars er vandoor met een VIP-arrangement voor een thuiswedstrijd naar keuze. Het team dat tweede wordt wint drie kaarten voor de eretribune en de derde prijs zijn drie toegangskaarten voor Uniek Volendam.

De quiz vindt plaats in de prachtige Koningshoek, de dinerruimte met groots uitzicht op het hoofdveld. Als voetbalkenners onder elkaar is de sfeer altijd ontzettend gezellig en heerst er een echt wedstrijdgevoel. De quizmaster is ook dit jaar weer FC Volendamkenner John Steenbrink uit Hoogkarspel.
Net als vorig jaar verwachten wij weer een strijd tussen de Volendammer teams en die uit West-Friesland en omliggende plaatsen.

Neem de uitdaging aan en meld je aan vóór 7 december in teams van drie. Wees er wel snel bij want er kunnen maximaal 17 teams meedoen. Aanmelden kan door te mailen naar esther.binken@fcvolendam.org.