Interactieve Stadiontour groot succes

• maandag, 11 aug 2014

‘Wat een leuke actie van jullie om via een mooie route door het stadion te kunnen lopen en alle spelers te spreken. Geweldig. Mijn zoons en dochter hebben alle handtekeningen verzameld. Ze zijn beretrots.’

{foto1}

Ruim 1.000 jonge en oudere supporters genoten volop op de Open Dag, waarbij een Stadiontour dit jaar nieuw was. Via een duidelijke route door alle interessante zalen en ruimtes van het stadion ontmoette men alle spelers en kon de jeugd om handtekeningen vragen en met hen op de foto. De tocht begon in de Kraslounge waar Robert Mühren met een big smile de meest gefotografeerde held was. Tientallen supporters wachtten hun icoon al met enige spanning op. In de Koningshoek was het door de gratis koffie en limonade met koek continue gezellig druk. ‘Ik wist niet wat me te wachten stond, maar ik vind het persoonlijk contact met de supporters erg leuk, merk ik’, aldus een van de spelers.

{foto2}

Ook buiten liep het storm bij de kramen. ‘Bij de Kidsclub kwamen nog tientallen kinderen zich opgeven voor een gratis seizoenkaart. Zo’n 550 kinderen hebben hier gebruik van gemaakt. En in hun kielzog natuurlijk hun ouders. Die maken van een thuiswedstrijd met hun kinderen een echt familie-uitje. Helemaal zoals we het bedoelden’, aldus Kidsclubcoördinator Esther Binken. Buiten scheen het zonnetje, de buit van gisteren was binnen en enthousiaste A1-teams speelden op het hoofdveld een heel leuk Zilveren Bottertoernooi . Kortom: een hele mooi voetbaldag en een heerlijk begin van het seizoen.

{foto3}

{foto4}