Jaap Bond Tribune voorzien van trapleuningen

• dinsdag, 18 jan 2022
  • Leestijd: 1 minuut

Ondanks het feit dat er op dit moment helaas geen FC Volendam-supporters welkom zijn bij de wedstrijden hebben de directie en sponsoren niet stilgezeten. Om de wedstrijdervaring van de fans te verbeteren zijn er door sponsor Siem Steur Staalconstructies nieuwe trapleuningen geplaatst op de Jaap Bond Tribune.

Deze aanpassingen zijn uitgevoerd om de veiligheid van onze supporters beter te waarborgen. Met het plaatsen van trapleuningen op de tribunes wordt er voldaan aan een lang gekoestere wens van de supporters op deze tribune. Op deze tribune bevinden zich behoorlijk wat supporters van oudere leeftijd die minder goed te been zijn. Op deze manier biedt FC Volendam deze supporters een veiliger stadionbezoek.

Op de achtergrond onderzoekt FC Volendam de mogelijkheiden om het stadionbezoek te maximaliseren. Als club hopen we dat de fans deze aanpassingen zo snel mogelijk van dichtbij kunnen zien bij een wedstrijd van FC Volendam.