Jack en Henny maken droom van Marco Slootbeek waar

• donderdag, 16 sep 2010
  • Leestijd: 1 minuut

FC Volendam werd vorige week benaderd door de stichting “Doe een wens”. Deze stichting laat de wens van ernstig zieke en gehandicapte kinderen in vervulling gaan. Marco Slootbeek uit Volendam is een groot FC Volendam fan. Jack Tuijp en Henny Schilder gingen maandag jl. als verrassing naar Hotel Spijkerman in Purmerend. Marco zat daar nietsvermoedend met zijn ouders en reageerde blij enthousiast toen zijn helden binnenkwamen. Jack en Henny hebben samen met Marco pannenkoeken gegeten. Vervolgens werd Marco in een grote limousine terug naar Volendam vervoerd. Bestemming was de Jozef, waar Jan Smit een try-out had. Ook daar ging Marco (groot Jan Smit fan!) op de foto. Marco heeft genoten van deze prachtige dag!

{foto1}

{foto2}