Jack Tuyp gehuldigd voor topscorerstitel

• vrijdag, 16 dec 2011
  • Leestijd: 1 minuut

BN’ers eren Bronzen Stieren

Niemand minder dan Jan Smit heeft vanavond in Volendam de Bronzen Stier voor topscorer uitgereikt aan Jack Tuyp. Daarnaast is FC Zwolle als grote winnaar uit de bus gekomen. Zij hebben namelijk de Bronzen Stier voor beste speler en beste trainer in de wacht gesleept. Met maar liefst acht gewonnen wedstrijden in de tweede periode heeft FC Zwolle zich verzekerd, om evenals vorig jaar, als winterkampioen de winterstop in te gaan. Als bekroning op hun harde werken zijn vanavond Art Langeler als beste trainer en Arne Slot als beste speler van de tweede periode in het zonnetje gezet in het stadion van FC Zwolle.

Voorafgaand aan de wedstrijd tegen Fortuna Sittard hebben Langeler en Slot de Bronzen Stieren voor respectievelijk beste trainer en beste speler van de tweede periode Jupiler League uitgereikt gekregen uit de handen van oud international Bert Konterman.

Op de Volendamse dijk werd vanavond de Bronzen Stier voor topscorer uitgereikt aan Jack Tuyp door niemand minder dan zanger Jan Smit.

{foto1}

Arne Slot wint Bronzen Stier voor Beste Speler. Fotograaf Martijn Klijngeerts