Jeugd strijdt om Deen Cup

• woensdag, 06 jan 2010
  • Leestijd: 1 minuut

Voorafgaand aan elke thuiswedstrijd van FC Volendam worden er voorwedstrijden gespeeld door E-pupillen van diverse teams uit Noord Holland en Flevoland. Deze wedstrijden voor de Deen Cup worden gespeeld in het Kras Stadion. Iedere ronde worden twee wedstrijden gespeeld. De winnaars gaan een ronde verder en komen later in het seizoen terug. De Deen Cup is een toernooi waaraan in totaal 32 teams meedoen.

De Deen Cup competitie is opgezet door Deen Supermarkten en FC Volendam, voor de E-pupillen van voetbalclubs uit Noord-Holland. Via elk filiaal van Deen wordt een amateurclub uitgenodigd voor de voorwedstrijden.

Aan de clubs die hun voorronde hebben gewonnen, geeft de selectie van FC Volendam een trainingsclinic. Deze 16 clubs krijgen twee spelers van FC Volendam op bezoek die een training gaan geven aan de pupillen. De uiteindelijke winnaar van de Deen Cup mag na afloop van de competitie een grote beker in ontvangst nemen.

Speelschema Deen Cup 2009-2010 - Klik op het speelschema voor een grotere versie

{foto1}

{foto2}