Jeugdopleiding FC Volendam zoekt vrijwilligers en stagiairs

• maandag, 28 mei 2018
  • Leestijd: 1 minuut

De Jeugdopleiding van FC Volendam is voor aankomend seizoen op zoek naar:

Assistent scheidsrechters
Je bent onderdeel van de staf van een jeugdelftal en assisteert de scheidsrechter als grensrechter. Er wordt verwacht dat je op zaterdag de thuis- en uitwedstrijden aanwezig bent. Deze functie is op vrijwillige basis.

Fysiotherapeuten/ sportverzorgers
Je bent onderdeel van de staf van een jeugdteam en je bent aanwezig op de wedstrijddagen; dit zal meestal op zaterdag zijn. Je doet de wedstrijdverzorging van het team zowel voorafgaand aan,  tijdens en na afloop van de wedstrijden. We zoeken een sportmasseur of een fysiotherapeut. Ook studenten fysiotherapie vanaf het tweede jaar zijn meer dan welkom. We bieden een leerzame werkomgeving op het hoogste jeugdniveau van Nederland.

Bent u geïnteresseerd in één van bovenstaande functies, neem dan contact op met Stanley van Kesteren.
Stanley is Hoofd Jeugdopleidingen bij FC Volendam en is per e-mail te bereiken via adres: stanley.vankesteren@fcvolendam.org