Jeugdopleiding zoekt stadionspeaker

• dinsdag, 08 okt 2019

FC Volendam is voor het komende seizoen op zoek naar een stadion speaker tijdens de jeugd wedstrijden op de zaterdag.

Wat houdt de functie in?
Als stadion speaker bent u verantwoordelijk voor de aankleding van de wedstrijden die worden gespeeld in het Kras Stadion. Zo bepaalt u bijvoorbeeld de muziek tijdens de warming-up en tijdens de rust van wedstrijden in het Stadion, en uiteraard draait u de FC Volendam goal-tune wanneer onze teams scoren. Daarnaast benoemt u de opstellingen, geeft u eventuele wissels door en speel en bediend u het digitale scorebord.

Wat kunnen wij u bieden?
Een gezellige sfeer in het Eredivisiewaardige Kras Stadion, de toegankelijkheid van FC Volendam en de sympathie die de club bij de Nederlandse bevolking heeft. Het zijn slechts enkele kenmerken van onze mooie club.

Maar wist u dat er bij FC Volendam bijna 300 vrijwilligers actief zijn? Zij helpen de club op allerlei gebieden, van kaartverkoop tot horeca en van schoonmaak tot stewarding.

FC Volendam biedt u gratis toegang tot alle thuis wedstrijden van het eerste elftal in de Keuken Kampioen Divisie. Zo zult u de ontwikkeling van “Het Nieuwe Oranje”, onder leiding van Wim Jonk, van dichtbij kunnen meemaken. Daarnaast wordt u uitgenodigd voor de jaarlijkse vrijwilligersavond, en krijgt u met Kerstmis een kleine attentie.

“Dick Tol (74)”
Ik werk al 15 jaar bij FC Volendam als vrijwilliger met ontzettend veel plezier. De hele dag thuis zitten is niks voor mij, en op deze manier ben ik elke dag in contact met jonge mensen en de andere vrijwilligers op de club. Daarnaast bezoek ik alle thuis wedstrijden van FC Volendam, het is prachtig om op vrijdag avond een potje voetbal te kijken op de Dijk.

Klinkt deze vacature interessant voor u? En wilt u deel uitmaken van een hecht team, waarin u nieuwe kennissen of vrienden zult vinden en veel gezelligheid zult treffen?

Neem dan contact op met:

Rikkert de Ruiter (Assistent Hoofdjeugdopleiding)
E-mail: rikkert.deruiter@fcvolendam.org
Telefoon: 06-38071785