Jeugdwedstrijden FC Volendam dit weekend afgelast

• vrijdag, 09 okt 2020
  • Leestijd: 1 minuut

De wedstrijden van jeugdelftallen van FC Volendam die voor zaterdag 10 oktober op de agenda staan, gaan niet door. Tot die maatregel is FC Volendam gekomen na een positieve coronatest van een staflid van de jeugdopleiding.

Deze medewerker heeft contact gehad met voetballers uit de verschillende bouwen in de jeugdopleiding. Omdat niet valt uit te sluiten dat deze persoon een mogelijke besmettingsbron is voor spelers uit de jeugdopleiding, heeft FC Volendam besloten de wedstrijden van alle jeugdteams af te gelasten.

Jong FC Volendam voetbalt wél

De situatie heeft geen gevolgen voor het programma van de hoofdselectie en Jong FC Volendam. De jeugdteams en de beide selecties opereren zo veel als mogelijk gescheiden van elkaar. De wedstrijd van het beloftenteam tegen De Treffers van zaterdag 10 oktober gaat vooralsnog ‘gewoon’ door.