Johan Muhren en Danny Tol te gast in LOVE Sport Extra

• woensdag, 01 jun 2016

Vanavond zijn zaalvoetballers Johan Mühren en Danny Tol (Pier) te gast in L.O.V.E. Sport “Extra”

Johan Mühren(30) begon met voetballen bij de plaatselijke RKAV en doorliep de jeugdopleiding van FC Volendam tot en met de A1, daarna keerde hij weer terug naar de amateurs van Volendam. Als zaalvoetballer kwam Mühren uit voor ZVV Volendam, Ter Beek, Veerhuys, Hovocubo en Lelystad.

In het seizoen 2007-2008 werd hij in de hoogste zaalvoetbal competitie topscorer van Nederland wat hem uiteindelijk 4 interlands in het Nederlands team opleverde.
De Volendammer is in het dagelijks leven strafrecht Advocaat en heeft samen met Hendriksen een advocatenkantoor, dat gevestigd is in Purmerend. Danny Tol(Pier) (22) Begon ook bij RKAV maar werd al snel ontdekt door de scouts van FC Volendam en doorliep de hele jeugdopleiding aldaar.

In 2013 werd Tol doorgeschoven naar de eerste selectie en maakte in November 2013 zijn debuut in de thuiswedstrijd tegen FC Emmen. Na afloop van het seizoen 2014-2015 gaf de jongste zoon van voormalig AZ icoon Pier Tol aan om zijn maatschappelijke carrière(werkzaam bij Sportshop Pier) de voorkeur te geven. Hij ging bij de amateurs van Zwaluwen ’30 voetballen en daarnaast bij ZVV Volendam, die jammer genoeg degradeerde uit de hoogste klasse.

Presentatie: Jack Mühren en Bert van der Poppe
Techniek: Frans Winter