Jong Ajax-thuis: Alle informatie op een rijtje

• vrijdag, 15 apr 2022

FC Volendam neemt het aankomende zaterdag op tegen Jong Ajax. Om 16.30 uur wordt er in het Kras Stadion afgetrapt voor het begin van de wedstrijd. Gezien het feit dat Jong FC Volendam om 12.15 uur speelt in hetzelfde Kras Stadion is er een aantal zaken die belangrijk zijn voor de supporters om te weten. Lees dit bericht goed door om helemaal up to date te zijn.

Jong FC Volendam

De beloften van FC Volendam trappen om 12.15 uur af tegen Scheveningen. Seizoenkaarthouders hebben de mogelijkheid deze wedstrijd gratis bijwonen. Ben je geen seizoenkaarthouder? Dan kan je aan de stadionkassa een kaartje kopen. Businessclubleden hebben ook de mogelijkheid om Jong FC Volendam aan te moedigen. Dit moet echter wel vanaf de tribune. Voor de openingstijden van de lounges en skyboxes verwijzen we naar de gecommuniceerde tijd op de Bundeling app.

Om het stadion wedstrijdgereed te maken voor de confrontatie tussen FC Volendam en Jong Ajax dienen de bezoekers van Jong FC Volendam – Scheveningen het stadion uiterlijk 14.15 uur te verlaten. Om 14.30 uur verwelkomen we iedereen weer terug in het Kras Stadion. We raden de fans van FC Volendam omwille de drukte aan om op tijd naar het stadion te komen.

Vuurwerkshow

Voorafgaand aan de wedstrijd tegen Jong Ajax wordt er een vuurwerkshow georganiseerd. Dit is een professioneel georganiseerde vuurwerkshow. Wij doen een verzoek aan de supporters om, net als elke andere wedstrijd, al hun vuurwerk thuis te laten en te genieten van een professioneel georganiseerde show. De vuurwerkshow vindt enkele minuten voor de start van de wedstrijd plaats.

Entertainment

DJ Nick Buter neemt deze wedstrijd plaats bij de cornervlag tussen de Pé Mühren en de Jaap Bond tribune. Voor en na de wedstrijd voorziet hij het Kras Stadion van muziek. Daarnaast is er in de rust een live muziekshow. De FC en Flak Zullie betreden dan de middenstip voor een live optreden.

Uitverkocht

De wedstrijd tegen Jong Ajax is volledig uitverkocht. Het duel is te volgen via het Twitter-verslag, onze story op Instagram en het hoofdkanaal van ESPN.

Met ieders medewerking maken we er een fantastisch voetbalfeest van. We kijken ernaar uit om iedereen morgen te verwelkomen in het Kras Stadion.