Jong FC Volendam - Jong SC Telstar afgelast

• vrijdag, 30 jul 2021

De wedstrijd Jong FC Volendam – Jong SC Telstar gaat zaterdagmiddag niet door. Jong FC Volendam kan vanwege diverse redenen geen fatsoenlijke selectie formeren. Hierdoor is besloten om deze wedstrijd niet door te laten gaan.

FC Volendam heeft afwegingen gemaakt rond beschikbaarheid en belasting van spelers. Met oog op de wedstrijd tegen Jong Ajax, diezelfde middag om 15:00 uur, zullen jongens van de ploeg van Johan Plat aansluiten bij de selectie van Wim Jonk. Vanuit dat oogpunt wordt twee duels in één dag voor de selectie niet wenselijk geacht.

Voor de wedstrijd FC Volendam - Jong Ajax gelden de volgende regels:

• De wedstrijd is gratis te bezoeken. Kom op tijd om wachtrijen te voorkomen. Naast de ingang bij de fanshop is ook de ingang van de Jaap Jonk Tribune geopend.
• Zaterdag is de laatste mogelijkheid je seizoenkaart, shirt én consumptiemunten op te halen in de fanshop. Daarna worden alle pakketten op gestuurd. Het is vanaf dat moment niet meer mogelijk je shirt te ruilen.
• Fans op de tribune zitten op anderhalve meter van elkaar, dit volgens de regels van het RIVM.
• Buiten het stadion gelden de gebruikelijke regels van het RIVM, zoals de onderlinge afstand.
• Omdat fans de mogelijkheid hebben de wedstrijd bij te wonen is ervoor gekozen geen livestream te verzorgen.