Jong FC Volendam erop of eronder tegen Almere City onder 21

• vrijdag, 10 jun 2022

Na woensdag weet Jong FC Volendam wat het zaterdag moet doen: winnen zónder tegendoelpunten. Afgelopen woensdag verloor het in het eerste play-off duel van Almere City onder 21. Om de plek in de Tweede Divisie te houden, moeten de mannen van Kizito Musampa met minimaal 2 - 0 winnen. De aftrap is om 15:00 uur in het Kras Stadion. De toegang voor deze finale is gratis.

Dankzij een goal van Tijmen Wildeboer won Almere met 1 - 0, terwijl Jong FC Volendam genoeg kansen creëerden. Iets waar de Volendammers genoeg vertrouwen uit putten. Ondanks de verliespartij ligt alles nog open, al wordt het een zware taak voor de Oranjehemden.

Arbitrage en live verslag

Zaterdag de taak aan Thomas Hardeman om de wedstrijd netjes te laten verlopen. Hij krijgt daarbij hulp van Jeroen van der Waaij en Robert Kunst. Florian Lodeweegs zal de functie van vierde official invullen. Kun je zaterdag niet aanwezig zijn bij de wedstrijd, maar wil je wel de wedstrijd volgen? Via ons Twitteraccount wordt live verslag gedaan. Via de hashtag #jvoalm is alles te volgen.

Gratis toegang

De finale tussen Jong FC Volendam en Almere City onder 21 is helemaal gratis te bezoeken.

- Het stadion is vanaf een uur voor aanvang open.
- De horecapunten zijn geopend.
- Het Kras Stadion is cashless. Er kan alleen betaald worden met pin of consumptiemunten. Consumptiemunten zijn te koop in de fanshop. Gelieve met pin te betalen.

Persinformatie

Voor alle thuiswedstrijden van Jong FC Volendam dient iedereen van de pers via e-mail een accreditatie aan te vragen bij de perschef van Jong FC Volendam. Je aanmelding kan verzonden worden naar stefan.vannierop@fcvolendam.org.