Jong FC Volendam maat te klein voor Rijnsburgse Boys

• zaterdag, 12 sep 2020

Jong FC Volendam heeft ook de tweede wedstrijd niet in een overwinning om kunnen zetten. Een week geleden werd er nog tegen Jong Sparta een punt gepakt, maar in Rijnsburg was de thuisploeg gewoon duidelijk de betere. De ploeg van Johan Plat kon de schade nog beperkt houden tot 3-0. Volgende week een nieuwe kans tegen het ook zeer sterk geachte HHC Hardenberg.

Scoreverloop
3' Jeroen Spruijt 1 - 0
33' Dani van der Moot 2 - 0
52' Dani van der Moot 3 - 0