Jong FC Volendam op jacht naar eerste driepunter

• donderdag, 02 sep 2021

Voor Jong FC Volendam staat zaterdag een uitwedstrijd tegen GVVV op de planning. Ondanks de matige seizoenstart, is het team van Johan Plat gebrand om de drie punten mee naar huis te nemen. De aftrap is om 14:30 uur en vindt plaats in Veenendaal

Als we kijken naar de selectie van GVVV zien we een hoop nieuwe namen. Zo heeft de club uit Veenendaal twee nieuwe keepers aangetrokken: Dion van Toorn en Jan van Willige. In de verdediging komen Maikel Epskamp en Mats Grotenbreg de club versterken. Middenvelders Achraf Nejmi en Jonathan Richard komen ook transfervrij over. In de aanvallende linie versterken Kai Huisman en Jordi Bitter de club.

Bezem door selectie

Ondanks de nieuwe namen bij GVVV, zijn er ook een hoop spelers vertrokken. Zo namen Berry Powel, Jeremy de Graaf, Laurens van der Voort, Philip Ties, Robin Mulder, Patrick-Prosper Fini, Corne Davelaar, Joshua van den Berkt, Joël van Wijk en Jan evers afscheid van de club.

GVVV is het nieuwe seizoen hetzelfde begonnen als Jong FC Volendam. Met één punt uit twee wedstrijden, staan beide ploegen op plek veertien en vijftien.

Tweede weerzien

Het is pas de tweede keer dat GVVV en Jong FC Volendam elkaar treffen. De vorige editie stamt af uit vorig seizoen. Die wedstrijd werd verloren: 3 – 1. Met een goal van Ibrahim El Kadiri wist Jong FC Volendam de wedstrijd niet om te buigen naar een overwinning. Iets waar de Volendammers dit weekend wél naar toe streven.

Arbitrage en live verslag

De wedstrijd van aanstaande zaterdag staat deze keer onder leiding van de heer Michael Eijgelsheim. Aan de zijlijnen zal hij bijgestaan worden door de heren Robert Kunst en Jaimy Pleijte. De vierde official is die wedstrijd Jules Nelissen. Kun je de wedstrijd niet bijwonen, maar wil je wel alle ins en outs van de wedstrijd meekrijgen? De wedstrijd wordt voorzien van live-verslag op ons Twitter-account. Volg daarom @fcvolendam en zet de Tweet-meldingen aan om niets te missen.

Foto: Pro Shots / Stefan Koops