Jong FC Volendam - Quick Boys; administratie geopend!

• vrijdag, 25 aug 2017
  • Leestijd: 1 minuut

Na een voorbereiding die ergens in de tweede week van juli begon mag nu ook Jong FC Volendam "voor het echie spelen". Zaterdagmiddag 14:30 uur is het team van Quick Boys de tegenstander en afgaande op resultaten uit het verleden belooft dit een absolute topper te worden.

Om die reden is besloten de administratie van het Kras Stadion te openen vanaf 12:00 uur.
Tot 16:30 uur is het dus weer mogelijk een FC Volendam seizoenkaart 2017/'18 aan te schaffen en deze geeft bovendien recht op gratis toegang tot álle thuiswedstrijden van Jong FC Volendam.
Koop je morgen dus nog een seizoenkaart, dan heb je direct gratis toegang tot de wedstrijd Jong FC Volendam - Quick Boys!

Nieuw dit seizoen is het 'Seizoenkaart = Voordeelkaart'-programma: door je seizoenkaart te tonen bij een geselecteerd aantal partners van FC Volendam ontvang je leuke kortingen.

Klik hier voor meer informatie over deze actie