Jong FC Volendam speelt gelijk tegen Jong FC utrecht

• woensdag, 05 feb 2014
  • Leestijd: 1 minuut

Het oefenduel van Jong FC Volendam tegen Jong FC Utrecht is geëindigd in een gelijkspel. Jong FC Volendam kwam in de eerste helft met 2-0 achter. De beloftes van FC Volendam wisten in de tweede helft deze achterstand, door doelpunten van Eric Veerman en Henk Veerman, om te buigen naar een 2-2 gelijkspel. Nieuwe aanwinst Gijs Luirink maakte in deze wedstrijd ook zijn eerste minuten in het oranjeshirt. De verdediger die overkomt van Sparta is vanaf volgend seizoen officieel contractspeler van FC Volendam. De rest van dit seizoen speelt hij op amateurbasis.

Dinsdag 11 februari speelt het team van Berry Smit thuis tegen Jong Fortuna Sittard. Deze wedstrijd begint om 18:30 uur en de toegang is gratis. U bent allen van harte welkom in het KRAS Stadion.