Jong FC Volendam zoekend naar eerste winst tegen HHC Hardenberg

• donderdag, 21 apr 2022

Na een aantal teleurstellende wedstrijden, is Jong FC Volendam op jacht naar een winstpartij. Dit kunnen de heren zaterdag doen tegen HHC Hardenberg. In het Kras stadion wordt om 15:00 uur afgetrapt.

De ploeg uit Hardenberg bezit momenteel de derde plek op de ranglijst. De laatste zeven wedstrijden wisten zij twaalf punten binnen te halen. Vier winstpartijen en drie verliespartijen. Afgelopen dinsdag wonnen de mannen van Bert van Hunenstijn met 3 - 0 van GVVV. Daarin scoorde de gevaarlijkste man aan Hardenbergse zijde zijn elfde goal: Jesper Drost. In het uitduel tussen Hardenberg en Volendam scoorde de spits twee keer.

Na de winterstop hebben de Hardenbergers zich versterkt met aanvaller Matias Jones. De Uruguayaan was in zes wedstrijden goed voor twee assists. Het net heeft hij nog niet gevonden.

Negatieve resultaten

Als we kijken naar de onderlingen resultaten, kun je wel stellen dat HHC Hardenberg iets te sterk is voor Jong FC Volendam. In de laatste drie ontmoetingen, won Volendam er geen.

Laatste drie ontmoetingen

02-10-2021 | HHC Hardenberg - Jong FC Volendam: 3 - 1
Koen Blommestijn
19-09-2020 | Jong FC Volendam - HHC Hardenberg: 0 - 2
23-11-2019 | Jong FC Volendam - HHC Hardenberg: 1 - 3

Kevin van Gasteren

Arbitrage en live-verslag

De wedstrijd staat zaterdag onder leiding van arbiter Christian Mulder. Aan de zijlijnen wordt hij geassisteerd door Luuk van der Brugge en Menno Winckens. De vierde official is Jeen Boringa. Kun je zaterdag niet aanwezig zijn bij de wedstrijd, maar wil je wel de wedstrijd volgen? Via ons Twitteraccount wordt live verslag gedaan. Via de hashtag #jvohhc is alles te volgen.

Bezoekersinformatie

Alle fans met een seizoenkaart kunnen gratis naar de wedstrijd. Ook is het mogelijk om aan de deur losse tickets te kopen. Voor volwassenen kost een ticket € 10,-. Voor kinderen € 5,-.

- Het stadion is vanaf een uur voor aanvang open.
- Vergeet niet je seizoenkaart of losse ticket.
- De horecapunten zijn geopend.
- Het Kras Stadion is cashless. Er kan alleen betaald worden met pin of consumptiemunten. Consumptiemunten zijn te koop in de fanshop. Gelieve met pin te betalen.

Persinformatie

Voor alle thuiswedstrijden van Jong FC Volendam dient iedereen van de pers via e-mail een accreditatie aan te vragen bij de perschef van Jong FC Volendam. Je aanmelding kan verzonden worden naar stefan.vannierop@fcvolendam.org.

Foto’s: ProShots / Ron Jonker